5 oktober 2024:

De zeven boeren op Schiermonnikoog hebben gezamenlijk 40 procent van hun veestapel ingeleverd: van de 606 koeien zijn er sinds januari dit jaar nog 376 over. Peter Visser is er een van.

de Volkskrant

Meer taalkronkels op de pagina taalkronkels.

vrijdag 16 januari 2015

Volg mij tijdens het 44e International Filmfestival Rotterdam






Ja, het is weer zover! Januari loopt langzaam ten einde en dan heb ik natuurlijk het filmfestival nodig om mij door de winter te helpen. Het begin was wel een beetje stressvol: zat ik als Tigerfriend klaar voor de voorverkoop, bleek de ICT-kassa hopeloos verstoord en werd de verkoop uitgesteld tot vrijdagmiddag, terwijl ik midden in de mondelinge examens zat en dus lijdzaam moest toezien hoe kaartje na kaartje voor me werd weggekaapt. Snel het programma herzien dus, en 's avonds een uurlang in de virtuele wachtrij gaan staan. Daar heb ik alsnog een aantal kaartjes kunnen bemachtigen die aanvankelijk aan mijn neus voorbij dreigden te gaan. Het resultaat is weer te vinden op mijn filmpagina. En na iedere film noteer ik natuurlijk weer mijn bevindingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten